poniedziałek, 17 czerwca 2013

Przepraszam

Już od jakiegoś czasu nie zamieściłam tu nowej notki i musze się przyznać, że moja wena co do tego bloga chyba się już skończyła. całe opowiadanie zrobiło się jakoś takie za bardzo fantastyczne. Może kiedyś powrócę tu, ale jak na razie muszę poinformować was o zawieszeniu.
Błagam nie bijcie ! ;D
Może uda mi się was jakoś udobruchać, ponieważ już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem założenia kolejnego bloga. Ostatnio bardzo zaintrygowała mnie postać Klausa. Chciałabym wejść w jego położenie, zrozumieć go i na nowo wykreować w nowym opowiadaniu. Zapewne pojawi się w nim także Carolinę. Jednak opowiadanie rozpocznie się dużo wcześniej przed ich pierwszym poznanie. Cel pojawienia się Klausa w Mystic Falls pewnie też będzie zupełnie moim pomysłem.
Co o tym sądzicie ?

10 komentarzy:

  1. Proszę nie!! Ja żyje twoimi blogami. Nie zawieszaj ich. Czytałam ja już jakieś 3 razy i nie mogę uwierzyć w to że je zawieszasz. A jeśli nowy blog też ci się znudzi po jakimś czasie? Też go zawiesisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee !!! Nie zawieszaj tego bloga proszę , mi się bardzo podoba !! Ale rób jak uważasz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm. dobra, nie będzie wpie*dol.
    Nowy pomysł mi się podoba, ale mam nadzieję, że powrócisz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że nie masz zwiastunu.
    Jeżeli byś go chciała, serdecznie zapraszam na stronę http://szalone-video.blogspot.com/
    Zamów u Kissy,a na pewno nie pożałujesz XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Sorki za spam! jakbyś miała moment to mogłabyś zajrzeć na bloga mojego autorstwa który jest moim pierwszym opowiadaniem mojemarzenianigdysieniekonczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka setek lat temu wybuchła wojna pomiędzy Królestwem Żywiołów, a Królestwem Cienia. Bitwa trwała kilkanaście lat, w czasie której zginęła jedna z czarownic Królestwa Żywiołów - Oriana. W tym samym dniu wiedźma ze strony Królestwa Cienia poleca jednemu z wojowników zadanie polegające na dopilnowaniu, aby wnuczka Oriany nie dowiedziała się o swoim pochodzeniu, aż do dnia swojej śmierci. Oprócz zadania, Noemi wręcza wojownikowi zakazaną księgę. Mężczyzna jest zmuszony do złożenia przysięgi, że jeśli nie wykona zadania zostanie przeklęty i klątwa ześle na niego ciężką chorobę. Czy mu się uda? Czy odnajdzie dziewczynę i dopilnuje, aby nigdy nie poznała prawdy?
    [www.zakazana-ksiega.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Chcesz rozreklamowac swojego bloga i zyskać więcej czytelników?
    Zapraszamy na katalog-tvd.blogspot.com, gdzie możesz wypromować swoje opowiadanie!
    Nie czekaj i zgłoś się już dziś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mystic Falls - małe i spokojne miasteczko, stan Virginia.

    Mogłoby się wydawać, że nie dzieje się tutaj nic niepokojącego.

    Każdy zna każdego, ludzie chodzą do szkoły i pracy, mają przyjaciół i wrogów.

    To tylko złudzenia.

    Przez wieki, żyły tutaj nadnaturalne istoty.

    Wampiry, wilkołaki, czarownice... a nawet hybrydy.

    Czy jesteś gotowy na zapoznanie się z tym światem?

    [Zapraszamy na świeżo założonego bloga grupowego na którym będziesz miał/a możliwość zajęcia, bądź stworzenia własnej postaci z TVD i pisać z innymi wątki! Chcesz wiedzieć więcej? Nie czekaj, odwiedź nas: www.bloody-carnage.blogspot.com i zapoznaj się z regulaminem oraz fabułą bloga i zapisz się!]
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :D Na obu moich blogach pojawiły się nowe rozdziały. Zapraszam.
    delena-different-love.blogspot.com
    klaroline-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń